Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
Digitaliseren is het omzetten van papieren documenten naar een digitaal bestand. De scanningservice van Merak scant uw boeken, documenten en dossiers in op professionele scanners. Het resultaat: hoogkwalitatieve scans die perfect leesbaar op uw scherm verschijnen. Eens uw zakelijke documenten digitaal beschikbaar zijn, kan u ze online delen met iedereen die ze nodig heeft. U hoeft geen software te installeren, en uw gegevens zijn te allen tijde gegarandeerd veilig op onze beveiligde servers.
Hoe werkt het?
Uw papieren archief digitaliseren bij Merak is erg eenvoudig. Afhankelijk van het volume wordt er in een opstartmeeting nagegaan welke documenten u wilt laten digitaliseren. Daarna stopt u het papieren archief dat u gedigitaliseerd wil zien in professionele Merak-archiefdozen. Indien nodig kan u daarbij zelfs de hulp inroepen van één van onze medewerkers.
Onze beveiligde koerierdienst haalt uw papieren documenten bij u op en brengt ze naar onze Merak-scanningservice. Daar worden ze voorbereid voor digitalisering, ingescand en vervolgens geïndexeerd. Om een perfecte leesbaarheid te garanderen, doorlopen de documenten na het scannen een strenge kwaliteitscontrole. Na een finale goedkeuring leveren we uw gedigitaliseerde documenten op via de drager van uw keuze.
Snelle en efficiënte
raadpleging
Perfecte
leesbaarheid
Scanning van alle materialen en formaten
Gegarandeerde discretie en veiligheid